Fall Time, Cozy Time Book Tag


Bună tuturor! 
Am primit acest tag de la Tigru (de pe blogul Forever lost in literature), căreia îi mulțumesc! =D

Cerințele sunt în engleză, așa cum le-am primit. Și pentru că sună mai bine așa. Să trecem la treabă!



1. Crunching Leaves: The world is full of color. Choose a book that has reds, oranges, and yellows on the cover.


 Imagini pentru jocurile foamei nemira

2. Cozy Sweater: It’s finally cold enough to don warm, cozy clothing. What book gives you the warm fuzzies?


 

Cartea asta m-a lăsat fără cuvinte. O ador. Îmi dă o senzație de căldură când mă gândesc la ea. (Și da, coperta în engleză arată mult mai bine decât cea în română!)


3. Fall Storm: The wind is howling and the rain is pounding. Choose your favorite book or genre that you like to read on a stormy day.
 

Deși nu am citit cartea asta încă, chiar dacă o am în bibliotecă, cred că ar merge numai bine într-o astfel de zi. 


4. Cool Crips Air: Who’s the coolest character you’d want to trade places with?

  

Pe lângă faptul că îi place să citească, este un personaj foarte interesant și complex, cu o poveste extraordinară.

5. Hot Apple Cider: What under hyped book do you want to see become the next biggest, hottest thing?

 

Cartea asta (de fapt întreaga serie) merită să fie mai populară decât multe alte cărți! Are o scriitură superbă, ca să nu mai vorbim de poveste!! 

6. Coats, Scarves, and Mittens: The weather has turned cold and it’s time to cover up. What’s the most embarrassing book cover you own that you like to keep hidden in public?
 

Nu am găsit nici o carte cu copertă „rușinoasă”. Asta mi se pare cea mai ciudată, să îi zic așa. 

7. Pumpkin Spice: What’s your favorite fall time comfort food/foods?

  

Sucul natural de mere (se pune?) și plăcinta cu mere. 



Atât a fost. Mulțumesc încă o dată Tigru pentru nominalizare! Mi-a făcut plăcere să îl fac. Chiar mi-ai făcut poftă de plăcintă cu mere, nici nu ai idee. 


Pentru că nu mai găsesc bloguri pe care să le nominalizez, oricine este liber să preia acest tag, cu condiția de a-mi menționa blogul! Nu uita să lăsați în comentarii link către tag, dacă îl faceți! 

Sper că v-a plăcut! Ne citim data viitoare! 

Comentarii

  1. Ma bucur ca ti-am gasit blogul si fix un tag de toamna. N-am mai facut unul de mult, s-ar putea sa il preiau si eu.
    Succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce răspunsuri frumoase! Și mie mi-ar plăcea să fiu în pielea lui Liesel. Mi-a plăcut mult caracterul ei și, deși știu că pare morbid, întotdeauna mi-am dorit să trăiesc și eu o zi de război, să văd cum se simte cu adevărat. Evident că nu vreau să vină un eveniment ca ăsta, însă ar fi interesant să-l trăiesc pe pielea mea, nu numai prin intermediul cărților.

    Spor în tot ce faci! *.*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018