The Fall Book Tag




După cam o lună de pauză, am revenit și eu cu un tag numai bun pentru începutul lui octombrie. Tag-ul a fost creat de Shanah de la Bionic Book Worm. Nu uitați să citiți și articolul ei!





Cu siguranță The Son of Neptune. Chiar dacă am mai citit de la Rick destule cărți, iar stilul lui nu îmi e nou, cartea asta a fost diferită, întrucât introduce elemente care mi-au plăcut super mult. Cum probabil știți (și e și evident din titlul seriei), este vorba despre mitologia greacă, însă în acest volum își face apariția și cea romană. Și e genial!!










 Romanul ăsta e acel tip de carte care rezervă toate suprizele minunate pentru final, chiar dacă și pe parcursul ei acțiunea este destul de antrenantă. Și chiar a păstrat toate chestiile bune pentru final, care m-a șocat mai mult decât pot descrie. (Pentru mai multe detalii, puteți citi recenzia aici.)








Toată chestia cu lipsa fragmentelor din trecutul personajului principal face ca romanul să fie mai mult decât antrenant. Deși thriller, adică nu un gen care să îmi placă în mod special, mi-a plăcut cartea super mult.









Am așteptat cartea asta de când lumea și, oh, da, Youngart! Au păstratcoperta orginală și au tradus și titlul super bine și, oh, vă iubesc, Youngart! Ok, devin emoțional și ciudat, să trecem mai departe.










Ah, cât am iubit cartea asta. Pe lângă Me before you, ăsta e singurul roman de dragoste pe care l-am îndrăgit cu adevărat. Plus că ecranizarea realizată e mai mult decât perffectă și nu modifică acțiunea din carte mai deloc. Abia aștept să citesc și volumul 2.








Le are pe toate trei, nu? 
+ puncte bonus pentru faptul că am citit-o. Deși nu mi-a plăcut atât de mult pe cât mă așteptasem. Dar nu contează. :))










Atât a fost și tagul ăsta. Mie unul mi-a plăcut super mult, sper că și vouă! Nu uitați să îmi spuneți părerea voastră în comentarii!

Deoarece se numește tag, trebuie să existe și câteva nominalizări, așa că:
🍑 Alexandra, de la Pierduți în Literatură
🍑 Simina, de la Simina's Books
🍑 Iuliana, de la Glasul Literaturii
🍑 Dumitrița, de la World of Books Web
🍑 Amalia, de la Amalia Danciu
🍑 Daria, de la Cărțile nopții
+ oricine dorește să îl facă, cu condiția de a-mi menționa blogul

Acestea fiind spuse, vă doresc lecturi geniale! Până data viitoare!

Comentarii

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018